DALA SOM SI ZVÄČŠIŤ PERY???

Tuesday, September 05, 2017



Ahojte krásky. Určite nie som jediná ktorá sleduje dianie okolo Kylie Jenner a ich rodiny, teda Kardashianok. A určite nie som jediná ktorá túži mať pery ako Kylie. Lenže niektoré z nás proste na botoxy a injekcie a všelijaké chirurgické zákroky nemáme a preto hľadáme alternatívnu metódu zväčšovania pier. Skúšame všelijaké pupovače pier, umelé kelímky na ústa a niektoré sú až tak zúfale že to skúsia aj s vysávačmi. Ale ja som našla úžasnú metódu, ktorá nie je bolestivá a neobsahuje žiadnu chémiu.



Ako distribútorka značky NUSKIN som mala tú možnosť vyskúšať úžasný balzam na zväčšenie pier, ktorý je na prírodnej báze. Balzám bol bohužiaľ v ponuke len na jeden deň, takže komu táto šanca unikla nemusí byť smutný lebo nedávno nám oznámili že koncom októbra a začiatkom novembra bude v predaji.



Balzám prišiel v krásnej bielej krabičke s kriedového papiera kde názov je striebornej farby. Obal je v krásnej bielej krabičke, ktorý sa vysúva. Balzam je v krásnej jemne ružovej farbe, ktorý je na perách priesvitný.




Po nanesení jemne brní a je mastnejší. Mne dokonca vyplnil jazvu ktorú mám po zákroku. Balzam začne účinkovať po 10 minútach.



Na začiatku som nevidela žiaden rozdiel ale po tých 10 minútach tam bolo vidno jasný rozdiel. A keď som si naniesla červený rúž tak ten rozdiel bolo vidno ešte viac. Takže ak hľadáte zdravú alternatívu tak skúste tento balzám.




Dúfam že sa Vám článok a video páči. Ak áno nezabudnite mi dať na youtube like a odber.

Majte sa krásne a buďte krásne


You Might Also Like

0 komentárov

Popular Posts

Like us on Facebook

Popular Posts